Den bästa vann mello!!!

Heej!
JAG ÄR GLAAAAAD! ERIC SAADE VANNwihiiiii!

Han vah juh tiep jätteöverlägsen övre allah andra!! Han är snygg, han kan sjunga och han pratar så roligt! Jag bah äääällskarr honom!
Jah felle oh kellyh bah YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! när de ropah upp hans namn, vi tiieep börjah gråtah och felle bah spraang runt ih rummet och grät!!

Jag tror att han kommer komma låååångt i eurovision! Assåh han kan f*n vinnah hela skiten!

men ah nu ska jah tieep görah mig iordning för felles minifest! måndah bah köööööör! Hon ska tydligen ha bjudit odde. Vem vet va de planerar..? men jah skah tieep vah där 7 så tieep jah måste görah mig i ordning nuh! Mer uppdatering om festen senare!!!

Tyckte ni de vah rätt som vann??


Guuuudh! va snygg han äe!!!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Sv: jo ( koranens budskap ) är godkänt !

En svensk man vid namn Mohammed Knut Bernströms

hade konverterat till islam och han skrev en översättning som har blivit godkänt av experter <3 KrAmSiSaR <3 om du vill läsa den så kan du läsa boken men det finns översättningar på



www.koranensbudskap.se

www.islam.nu

www.islamguiden.com

2011-03-15 @ 14:31:39
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Gissa ??

Visst är det konstigt att din stora förbild Kissie total dissar Eric Saade men du älskar honom?

2011-03-20 @ 05:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0