JAG BLIR SÅ IRRITERAD PÅ FOLK SOM INTE HAR NÅT SAMVETE!

ÅÅÅÅÅÅh!

Jag blir så arg! Den där händelsen jag skrev om häromdan http://ppuzzis.blogg.se/2011/march/fyfan-det-trodde-jag-inte-om-dig.html#comment. Den handlade om att en kompis hade gjort en jätteful bidl på mig och en jättestor tönt. Han är fullkomligt blindt kär i mig. Han dreglar bikstavligen över mig. Det kan vara smickrande att folk gillar en, men när det gäller denna kille så är det helt omöjligt att ens vara nära honom!
jag mår dåligt bara jag tänker på bidlen och har nu raderat den från min mejl som "M" skickade till mig som innehöll bilden.... ("M" är den som skrev inlägget om att "retas")

Det jag mår mest dåligt över att hon inte har något SAMVETE, jag menar; Jag sa till henne att hon INTE fick skicka nån sån bild till mig eller göra en sån bild. Och VAD är det hon gör? En sån bild! Efter hon hade skickat den blev jag AAAASSARG men hon bara skrattade. Jag slutade prata med henne. Hon bara skrattade. HALLÅ?! om ens kompis slutar prata med en så är det väl självklart att något är fel????? Men tillslut hade hon sagt förlåt och allt var "frid och fröjd".... men sen hon tar upp skiten igen i det här IDIOTISKA inlägget??!??!?!??!?!?!!? ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Jag får damp på såna här människor...

Nu orkar jag inte mer för om man ska bli känd och populär får man alltid några fiender på vägen. Det finns då två alternativ:
1: Att bråka med fienderna
2: Att ignorera dom.

Jag svarar alternativ 2

FYF*AN.


Kommentarer
Postat av: pyssling

asso herreguuuuuuuud vilken jääättetööööööönth ! bilr bah sååå irriterad av sånah männsiskor -.- snackah om att tro sih hah ?

2011-04-03 @ 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0