Tråkigt blir roligt!

Hello!

En tråkig söndag...
Jag har bara sååå tråkigt, men eftersom jag är såå (noot) fyndig har jag kommit på ett sätt att få det lite roligare!

Du köper eller snor godis från syskonet och sen går du till närmaste bantningsgym och ställer dig och kollar in genom fönstret. (Om det inte finns något bantningsgym, ta ett helt vanlgit gym)

När du kollar in på de som tränar äter du på godiset och smaskar riktigt ordentligt! haha det är jättekul att se deras miner!
speciellt på de som försöker banta.... haha mean i know...

Så gör jag när jag har tråkigt!



Kommentarer
Postat av: Anna (;

Haha!! Jag läser din blogg när jag har tråkigt.. Så nu när jag har gjort det kanske jag borde leta upp ett gym?

2011-03-28 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0