Vågah visa dig fegis!!!



Okej asså nu är det en som har kommenterat att: "BARA för Kissie är min förebild och för att Kissie inte gillar Eric Saade FÅR inte jag gilla honom??!?!??!



VA ÄR DET HÄR FÖR PERSONER SOM TROR SÅNT!

Kissie må vara min förebild, men man får ju för f*n gillllah vem man vill!!!!!!!!!!!
Det är ju precis som att DIN förebild skulle vara din pappa. OCH om nu din pappa HATAR Justin bieber eller vem f*n du nu älskar vill du väl inte sluta ÄLSKA den artisten/idolen?!?!?

DET ÄR JU SJUKT!

Nej, nån måtta får det vara!

Tack o HEJ!

  Inte så dålig kombiation alls tycker jag! ;)


Kommentarer
Postat av: Gissa??

Jag sa aldrig att du inte fick gilla Eric, bara att jag tyckte att det var lite konstigt. Men visst får du gilla Idiot jäveln som kommer faila totalt på eurovision..

2011-03-25 @ 22:56:23
Postat av: Gissa??

Just det! Jag glömnde komentera det där med Justin Bieber. Nu är det så att jag värkligen älskar Justin Bieber!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Han är så otroligt snyggg!!

2011-03-25 @ 23:04:27
Postat av: jag

fast...på www.johanpalm.blogg.se sa du att dom var töntar och allt typ..? för dom gillar johan palm? vet inte om de var för det, elr om du känner dom..men om det var för dom gillade johan palm (vilket ja med gör) så verkar ju inte det så sjyst!

2011-04-27 @ 11:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0